marți, 8 septembrie 2009

Va multumesc! (daca nu crezi ca meriti, nu citi!)

Ii multumesc:

-Mamei ptr ca mi-a dat viata, ptr ca ar face orice ptr mine, ptr ca m-a dus la mare anul asta sa vad rasaritul, ptr ca ma bate mereu la cap sa invat si ptr ca imi da bani.

-Dianei ptr ca mi-a fost cea mai buna prietena mereu, ptr ca are ceva special care imi da incredere si pt ca nu ma asculta niciodata, desi stie ca am dreptate.

-Andreei ptr ca mai nou suntem 3 best friends nu 2, ptr ca facem poze, ptr ca m-a dus pe 7 sept. pe faleza pe ploaie :x si ptr ca ii plac postarile mele.

-Roxanei ptr ca are ochi frumosi, ptr ca ma avea prima in top la hi5, ptr ca e o colega foarte buna si ptr ca deseneaza foarte frumos.

-Priscillei ptr ca a fost prima mea pisica, primul meu animal, ptr ca ma musca mereu, ptr ca are ochi verzi si ptr ca e adormita.

-lui Gash ptr ca exista, ptr ca mi-a dat ignore de 3 ori, ptr ca are ochi albastri si i-ar sta foarte bine cu negrii, ptr ca m-a facut sa iubesc ploaia. Pt ca mi-e foartee dor de vremurile bune si pt ca e cea mai diferita persoana pe care o cunosc!

-Anei ptr ca a fost ziua ei, ptr ca e o invingatoare, ptr ca a stiut sa treaca peste greutati, ptr ca imi este prietena.

-Stelianei ptr ca a facut clasa a 7-a de neuitat, ptr ca vara asta s-a indragostit cu adevarat, ptr ca e mereu acolo cand am nevoie de ea.

-Andreei (varmea) ptr ca exista, ptr ca rade mereu cand ma vede si pt ca ptr ca alearga mereu si imi inveseleste fiecare zi. Si ptr ca mi-e dor de ea.

-Milenei ptr ca ador postarile ei, ptr ca are idei geniale, ptr ca are talent la desen, ptr ca este foarte modesta si ptr ca ea a inventat fusta mini.

-Dianei (Didu) ptr ca imi plac ochii ei mari, ptr ca e in scoala cu mine, ptr ca are statusuri geniale si ptr ca ii place apa minerala.

-Roxanei (Rox) ptr ca mi-a imprumutat 1 leu desi Raul nu-i adusese 5, ptr ca are poze artistice si ptr ca stie sa mearga bine pe role.

-Sperantei ptr ca are ochi frumosi, ptr ca ii place sa se distreze, ptr ca a fost in Turcia :x si ptr ca mi-a fost dor de ea.

-lui Due ptr ca m-a invitat la ziua lui dar eu n-am putut sa vin, ptr ca are o poza cu un porc, ptr ca are un salut specific si ptr ca are parul lung.

-Cosminei ptr ca citeste mult, ptr ca ii place informatica, ptr ca imi plac ideile ei, ptr ca ii plac Mondenii si ptr ca e o colega foarte buna.

-Marlenei ptr ca are tupeu, ptr ca are curaj sa spuna ce gandeste, ptr ca e indragostita si ptr ca mi-e dor de ea, dar o sa ne vedem la scoala.

-Oanei ptr ca in a 7-a am fost colege de suferinta, ptr ca ne-a ascultat pe amandoua aproape din toata materia la biologie in aceeasi zi si ptr ca e visatoare.

-Marlenei ptr ca ceva timp mi-a fost cea mai buna prietena, ptr ca am amintiri frumoase: cand am facut "parfumuri" cu spirt etc si ptr ca mi-e dor de vremurile alea.

-lu' Pika pt ca e mi-a schimbat complet parerea pe care o aveam despre ea, pt ca e nascuta exact in aceeasi zi cu mine si pt ca e chiar o prietena buna.

-Cretzei pt ca imi place parul ei pt ca e mult mai de treaba decat credeam si pt ca e indragostita.

-lu' Pucca pt ca nu stiu prea multe despre ea si pt ca imi place cum se machiaza:x.

-lu' Miky ptr ca am incredere in ea, ptr ca a suferit mult dar acum sper ca e fericita, ptr ca ma enerva cu Metinul ei si ptr ca e verisoara mea.

-lu' Biby ptr ca are suflet de copil, ptr ca m-a ajutat mult, ptr ca n-am reusit sa ma urc pe geamul ei si ptr ca mi-e foarte dor de ea.

-Crinei ptr ca a stat mult cu mine afara, ptr ca m-a suportat atat, ptr ca am jucat de atatea ori remy si ptr ca nu a incalcat niciodata regulile.

-lu' Razvan 2 ptr ca un timp a fost fratele meu, ptr ca am ras atat impreuna si ptr ca m-a enervat ca era atat de incapatanat.

-lu' Razvan 1 ptr ca m-a inveselit de atatea ori, ptr ca se catara pe gard seara cand nu-l lasa afara si ptr ca mi-a rupt trandafirii de la Oana.

-lu' Alin ptr ca a facut toate orele de engleza din clasa a7-a mai amuzante si ptr ca atunci cand treceam prin fata blocului lui iesea la balcon.

-lu' Stefan ptr ca m-a speriat de 1000 de ori, ptr ca a facut orele mai amuzante (mai ales bio) si ptr ca recent mi-a facut ditamai vanataia.

-lu' Stefan Lamatic ptr ca m-a batut de nenumarate ori la pool, ptr ca a cumparat un suc si 3 paie si ptr ca o sa-mi fie dor de el.

-lu' Kiwi ptr ca a facut zilele de vara mai frumoase, ptr ca am ras pe burta la o faza ptr ca zambeste frumos, pt ca are cel mai frumos nume si pt ca nu m-a bulgarit pe 15 decembrie:)).

-lu' Cord pt ca m-a bulgarit pe 15 dec, pt ca e foaarte amuzant pt ca se poarte frumos si pt ca imi cere bani:)).

-lu' George pt idem Cord (prima parte), pt ca e cam nesimtit, pt ca ma enerveaza dar totusi ma inveseleste.

-lu' Cipy ptr ca nici acum nu stie cine sunt, ptr ca am ras o zi intreaga atunci cand l-a lasat maica-sa singur acasa si el spala la masina si multe altele.

-Loredanei ptr ca e puternica, ptr ca are grija de fratiorul ei, ptr ca imi plac ochii ei si ptr ca mi-e dor de ea.

-lu' Lily ptr ca are poze artistice pe hi5, ptr ca arata foarte bine, ptr ca imi place parul ei si ptr ca e o prietena adevarata.

-lu' Gutza ptr ca imi place porecla lui, ptr ca imi dadea bani sa-i dau tema si ptr ca ma bate la cap sa-i dau voturi.

-lu' cappuccino ptr ca are mereu la sts "dnd" si ptr ca imi plac schemele lui.

-lu' Flavius ptr ca el e "tipul care merge bine pe role" si ptr ca are bretonul mai lung ca al meu.

-lu' Sisqo ptr ca mi-a dat 3 dintre cele mai frumoase melodii pe care le-am ascultat vreodata si ptr ca imi plac hainele lui largi.

-lu' Avram ptr ca imi e dor de " Scandurica" , ptr ca rasul lui e molipsitor si pt ca are "un urs din Spania"

-lu' Paraschiv ptr ca mereu imi cerea temele, ptr ca in anumite ore apropiam bancile ca sa ne suflam si sa auzim mai bine.

-lu' Luca ptr ca el e "baiatul cuminte", ptr ca am fost la aceeasi gradinita si ptr ca mi-a fost coleg de banca mult timp.

-Catalinei ptr ca mi-a fost prietena buna desi eu nu i-am fost ei si ptr ca mi-e dor de vremurile bune.

-Nadinei ptr ca mi-a fost si imi este prietena, ptr ca stiu ca pot conta pe ea si ptr ca tabara de la "Cerbul" a fost cea mai tare.

-lu' Tudor ptr ca m-a enervat la culme in cls I-IV, ptr ca el era mereu cel mai bun la mate si ptr ca vorbeste foarte repede.

-lu' Andrei Pruna ptr ca mi-a imprumutat o multime de carti, ptr ca mereu este tafnos si ptr ca a fost cel mai enervant coleg de banca :P( in a V-a).

-lu' Andrei Bularda ptr ca mi-a fost coleg de banca in a II-a, ptr ca e cel mai glumet si ptr ca el e "Apendic".

-Casianei ptr ca e timida, ptr ca e cea mai buna la romana si ptr ca e sora Stelianei.

-Robertei ptr ca am cunoscut-o de curand, ptr ca ii este frica sa se dea pe rampe si ptr ca trebua sa-l aiba coleg pe Gaby.

-Deei ptr ca e mai prietenoasa decat credeam, ptr ca imi plac ochii ei si ptr ca imi place cum pune frana.

-lu' Gaby ptr ca il cunosc de aproape 2 ani, ptr ca imi place vocea lui si ptr ca mereu asculta muzica.

-lu' Paul ptr ca imi plac ochii lui, ptr ca niciodata nu aude ce ii spun si ptr ca rade copilaros.

-Georgianei ptr ca seamana cu Gaby, ptr ca imi place parul ei si ptr ca mi-e dor de ea.

-lu' Ionut ptr ca imi place cum danseaza, ptr ca e foarte cret si ptr ca el e "omul cu pozele"

-lu' Emy ptr ca mor de ras cu el, ptr ca imi plac replicile lui si ptr ca are statusuri geniale.

-lu' Skito ptr ca e cel mai cret, ptr ca are in viata foarte multe coincidente cu "33" si ptr ca imi place accentul lui.

-Denisei ptr ca are unghii superbe, ptr ca vroia sa-l bata pe Robert, ptr ca are o voce frumoasa si ptr ca imi este prietena.

-lu' Liviu ptr ca are mari ambitii de viitor, ptr ca nu are niciodata o poza ca lumea la avatar si ptr ca nici acum nu stiu de unde are id-ul meu.

Scuzati daca am mai uitat anumite persoane. Spuneti-mi si mai adaug. Va multumesc ca existati!

3 comentarii: