luni, 7 septembrie 2009

Imi va fi dor/Toamna



Imi va fi dor de vara asta. Imi va fi dor toti prietenii noi, si de cei vechi. Nu! De ei nu imi va fi dor pentru ca voi pastra legatura. Imi va fi dor de zilele libere si insorite in care imi pierdeam timpul aiurea. In care radeam de glumele unor "prieteni" fara sa stie cine suntem, dar noi sa le stim de la nume pana la scoala unde invata si zodie. Zilele in care am ajuns sa cunosc aproape tot Galatiul fara ca el sa ma cunoasca pe mine.


In care admiram schemele si usurinta cu care le facea a unor persoane si imi doream sa fac si eu asa.In care promiteam ca "de maine" vin cu rolele si "daca nu o sa fac si eu asa sa nu-mi spui pe nume" dar nu aveam curaj sa vin.


Imi va fi dor de zilele in care m-am hotarat sa invat sa cant la chitara, sa merg foarte bine pe role, pe skate, sa scriu pe blog daca nu in fiecare zi, macar la doua zile, sa devin un geniu la mate, sa invat engleza la perfectie, sa citesc o carte la 4 zile, sa strang bani la greu sa-mi iau o gramada de lucruri pe care nu mi le permit, dar nu m-am tinut de cuvant.


Imi va fi dor de zilele in care voiam sa merg intr-un loc si doar sa privesc si sa analizez comportamentul fiecarei persoane, sa incerc sa aflu ce se ascunde in spatele fatadei dure pe care TOTI o purtau.


Ma rog imi va fi dor sa-mi fie dor, imi va fi dor de tot. Daca as putea as schimba multe din vara asta si m-as tine de cuvant in multe privinte. Dar nu pot.


Acum a venit toamna si imi promit din nou sa invat sa cant la chitara dar, in primul rand sa strang bani sa-mi iau una, sa fiu, daca nu un geniu, macar sa stiu cat trebuie la mate, sa citesc, daca nu o carte la 4 zile, macar una la 3-4 saptamani,sa scriu pe blog, daca nu odata la 2 zile, macar atunci cand am ceva pe suflet si multe alte chestii pe care timpul sau oboseala nu mi le permit sa le scriu.


Sper ca macar de data asta sa ma tin de cuvant.

Un comentariu:

  1. Si mie imi va fii dor de aceasta vara care a trecut cu repeziciune...Si mie imi va fii dor sa "colind" locurile, sa nu trebuiasca sa mai fac teme, sa mai invat, si nu in ultimul rand, IMI VA FII DOR DE TIMPUL LIBER!!!:X

    RăspundețiȘtergere