luni, 7 septembrie 2009

Copilaria




Cand spui "copilarie" te gandesti la perioada cand te jucai de-a v-ati ascunselea, te uitai la desene animate si te chinuiai sa-ti faci temele inainte sa vina parintii de la servici. Dar copilaria dupa parerea mea e pana cand vrei tu sa fie. Poti fi copil si la 20, 30, 40, 80, 100 de ani. Insa nu vei fi la fel ca cei de 8 ani. Vei avea doar sufletul tanar si iti vei permite sa visezi, sa fii inocent.

Eu am doar 14 ani si deja imi doresc sa fiu mica din nou. Era asa frumos...sa fii inocent, sa nu-ti pese de haine, de fond de ten, de ce gloss ti-ai mai luat, cu ce baiat "cool" ai mai vorbit. Atunci parca si prietenia era mai sincera. Atunci nu incercai sa vorbesti cu baiatul de care ii place prietenei tale doar ca sa-i dai peste nas.

Atunci nu te straduiai sa ai cat mai multi prieteni, sa te salute pe strada ca sa fii importanta, fara sa-ti pese de fapt de adevarata lor valoare.

Mi-e dor...mi-e dor de Doamna Invatatoare de care imi era frica in clasa I-a doar pentru ca tipa la cei obraznici si-mi era frica sa nu tipe si la mine.
Imi e dor sa nu iau nicio nota proasta de frica sa nu ma certe mama.


Imi pare atat de rau ca am crescut si am inceput sa dezamagesc. Imi pare rau si imi cer scuze tuturor celor care se simt dezamagiti. Stiu ca cu cat un om creste mai mult, cu atat dezamageste mai mult. Nu vreau sa cresc. Nu vreau.


"Cu cat devii adult mai repede, cu atat mori mai repede."
"Eu sunt Peter Pan.Nu voi creste niciodata.Adultii m-au dezamagit, copii niciodata."
Un site despre copilarie: http://desprecopilarie.wordpress.com/

2 comentarii:

  1. O toamna frumoasa plina cu impliniri iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Copilaria e acea parte a vietii de neuitat, in care esti mic, inocent, nimeni nu se supara daca dezamagesti sau cand "calci stramb"...Atunci, TOTUL ESTE ROZ!:x

    Multi adulti arata matur la suprafata, dar inauntrul lor au inca acel suflet zburdalnic de copil!

    *Frumoasa postare!:x*

    RăspundețiȘtergere