vineri, 24 iulie 2009

o stea cazatoare

Seara, racoare, parfum de flori.Ma uit pe cer...frumos. Stele, stele, stele. Ma uit la flori: atat de gingase.Ma uit din nou pe cer...privirea-mi este atrasa de o stea cazatoare. O secunda a durat si s-a risipit in intunericul cerului. Primul gand: o dorinta...repede. Am atat de multe...Nu stiu sa aleg una...E greu. Trebuie sa ma gandesc repede altfel magia dispare. Aleg la repezeala una: Sa Fiu Fericita...E cel mai important. Gandul imi zboara la o persoana la care nu pot ajunge...care a ramas in mintea prin frumusetea sa. Dar raman doar cu speranta...Apoi gandul imi zboara la vara...la dorinta de a nu dezamagi...la prieteni.Acum imi dau seama ca dorintele mele care sunt foarteee multe se regasesc in una: lumea sa fie mai fericita. Atat...Eu sper ca dorinta mea sa se indeplineasca...Sa fiu fericita...

Un comentariu:

  1. Este foarte bine sa doresti binele lumii, dar tot tu trebuie sa ramai pe primul loc! Ar fi bine daca ar exista mai multi oameni care sa vrea binele intregii lumi...
    Kisses...

    RăspundețiȘtergere